Bezorging
Zodra je bestelling is geplaatst kan je natuurlijk niet wachten totdat het binnenkomt!
Wij doen er alles aan om jouw geplaatste bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestel je voor 15:00 dan wordt je bestelling binnen 1-3 werkdagen verzonden. LET OP! Check vooraf goed of je adres volledig en juist is ingevuld. Als hier een fout in zit kunnen we helaas niks voor je betekenen. Dit is je eigen verantwoordelijkheid.
Houd er rekening mee dat er op maandag geen brievenbuspost bezorgd wordt.
De verzendkosten voor brievenbuspost bedragen €2,99. Je pakketje wordt met de brievenbuspost verzonden, hierdoor is er geen Track en Trace code beschikbaar. Wél sturen we van te voren een mailtje als het product verzonden is.
Wil je liever wel een Track en Trace code? Dan kan je de optie Brievenbuspakket aanvinken.
Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.
Veel gestelde vragen:
- Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen onder de €50,- zijn de verzendkosten €2,99. Bij bestellingen boven de €50,- zijn de verzendkosten gratis.
- Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, wanneer je kiest voor een verzending met Track & Trace krijg je de link hiervan via een e-mail zodra je bestelling is verzonden. Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
- Wat zijn de levertijden?
We streven naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op werkdagen voor 15:00 een bestelling plaatst, streven wij ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden.
- Ik ben niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?
Dat is geen probleem, de meestel bestellingen passen door de brievenbus. Hierdoor hoef je dus niet speciaal thuis te blijven om te wachten op je pakketje. Wanneer het pakket niet door de brievenbus past en je pakket kan niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Je ontvangt dan een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.
- Verkeerd adres
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een verkeerd verzendadres hebt opgegeven.
- Verloren of gestolen pakketje
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat de Track & Trace aangeeft dat je pakket op je adres is afgeleverd - maar je hebt toch je bestelling niet ontvangen - meldt dit aub aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, wij houden je hierover geïnformeerd tot aan het einde van de onderzoek.
Vragen over je bestelling
Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veel gestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.