Ruilen en retourneren

Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@Lunify.nl om dit verder te bespreken.

Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.

Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn. 

Retournering aanvragen

  • Vraag een retournering aan via info@lunify.nl.
  • Stuur in je retouraanvraag een foto van de producten die je wilt terugsturen.
  • Zorg er na goedkeuring voor dat je retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
  • Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat je pakket veilig bij ons aankomt.
  • Stuur een follow-up e-mail met de volginformatie naar info@Lunify.nl 

Retourvoorwaarden en Richtlijnen:

  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
  • Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.


Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:


Stap 1: Vraag je retour aan via info@lunify.nl. Geef je ordernummer, een foto van de producten en reden van retourneren door.

Stap 2: Stuur je bestelling op. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag
binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

CONTACT US

Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag! We zijn bereikbaar via de volgende kanalen:

Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar info@Lunify.nl